Πληροφορίες Αποστολής
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ
Λόγω των έκτακτων συνθηκών της πανδημίας COVID-19 και της πρωτόγνωρης αύξησης των αποστολών στην αγορά, ενδέχεται να υπάρξουν καθυστερήσεις στους χρόνους παράδοσης από τις εταιρείες ταχυμεταφορών και γι’ αυτό ζητάμε την κατανόησή σας.
Η κάθε παραγγελία από τη στιγμή της επιβεβαίωσης μέσω e-mail ή τηλεφώνου θα καταφθάνει στη διεύθυνση το αργότερο εντός τεσσάρων (4) ημερών μετά τη λήψη της παραγγελίας από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, εκτός εάν υπάρχει πρόβλημα στη διαθεσιμότητα του είδους και αυτό έχει γνωστοποιηθεί εξαρχής στον πελάτη που πραγματοποιεί την παραγγελία ή λόγος ανώτερης βίας. Οι παραγγελίες εκτελούνται μέσα σε εργάσιμες ώρες μεταξύ (9:00πμ – 18:00μμ) εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών. Οι ώρες των δρομολογίων της κάθε αποστολής δεν είναι διαπραγματεύσιμες.
Επιστροφές / Αλλαγές
Οι επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές και θα πρέπει να επιστραφούν μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης και μόνο κατόπιν συνεννόησης με το κατάστημα μας. Σε αυτή την περίπτωση o πελάτης μπορεί να επιλέξει ένα νέο προϊόν από την ιστοσελίδα μας για να κάνει την αλλαγή και όταν παραλάβει τη νέα του παραγγελία δίνει στην μεταφορική εταιρεία την παραγγελία που θέλει να κάνει αλλαγή εναλλακτικά μπορεί να κοπεί πιστωτικό στον πελάτη το οποίο διαρκεί για 2 μήνες.
Επιστροφές χρημάτων γίνονται εντός 14 ημερών από την αποστολή και παραλαβή των προϊόντων, ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής και επιστροφής της παραγγελίας του (δεδομένου ότι οι αποστολές διεκπεραιώνονται από εξωτερικό συνεργάτη) τα οποία αφαιρούνται από το συνολικό ποσό της επιστροφής και οφείλει να είναι τα προϊόντα όπως ακριβώς τα παρέλαβε, συσκευασία και απόδειξη που είχαν αυτά.
Δικαίωμα υπαναχώρησης
Η δήλωση υπαναχώρησης του καταναλωτή πρέπει να γίνει εγγράφως ή σε άλλο σταθερό μέσο, καθώς το βάρος απόδειξης ότι άσκησε το δικαίωμα, το φέρει ο ίδιος.
Ο καταναλωτής μπορεί να χρησιμοποιήσει το έντυπο υπαναχώρησης, που του παρέχει ο προμηθευτής, ή να κάνει οποιαδήποτε άλλη σαφή δήλωση για την απόφασή του να υπαναχωρήσει από τη συγκεκριμένη σύμβαση.
Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολόγητα από τη σύμβαση από απόσταση ή εκτός εμπορικού καταστήματος εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.
Ο προμηθευτής υποχρεούται να επιστρέψει τα χρήματα εντός 14 ημερών από την ημέρα κατά την οποία ενημερώθηκε για την απόφαση του καταναλωτή να υπαναχωρήσει από την σύμβαση. Ωστόσο, μπορεί να παρακρατήσει την επιστροφή του τιμήματος μέχρι να λάβει πίσω τα αγαθά ή μέχρι ο καταναλωτής να παράσχει αποδείξεις ότι έστειλε πίσω τα αγαθά.
Ποια προϊόντα εξαιρούνται από το δικαίωμα υπαναχώρησης;
Από το δικαίωμα υπαναχώρησης εξαιρούνται, μεταξύ άλλων,
• τα προϊόντα που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή.
• τα προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για
λόγους υγιεινής, εφόσον είναι σφραγισμένα και έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση.
• τα προϊόντα τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με
άλλα στοιχεία.
Αγορές εκτός καταστήματος
Ερώτηση:
Αγόρασα εκτός εμπορικού καταστήματος ένα προϊόν αξίας 15 ευρώ και θέλω να υπαναχωρήσω. Έχω αυτό το δικαίωμα;
Απάντηση:
Όχι, οι διατάξεις για τις συμβάσεις εκτός εμπορικού καταστήματος δεν εφαρμόζονται σε συμβάσεις για τις οποίες ο καταναλωτής καταβάλλει ποσό μικρότερο των 30 ευρώ.
Συμβάσεις από απόσταση
Ερώτηση:
Έκανα αγορά μέσω διαδικτύου και θέλω να γυρίσω το προϊόν πίσω. Ο προμηθευτής αρνείται, γιατί δεν είναι ελαττωματικό.
Απάντηση:
Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τις συμβάσεις από απόσταση, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.
Ερώτηση:
Σε περίπτωση υπαναχώρησης και επιστροφής του προϊόντος, ο προμηθευτής υποχρεούται να επιστρέψει και τα έξοδα αρχικής παράδοσης των προϊόντων; Επίσης, ποιος επιβαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων;
Απάντηση:
Ο προμηθευτής υποχρεούται να επιστρέψει κάθε πληρωμή που έλαβε από τον καταναλωτή, συμπεριλαμβανομένων, κατά περίπτωση, των δαπανών παράδοσης, εντός 14 ημερών από τη μέρα που του ανακοινώσατε γραπτώς την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση. Ο καταναλωτής επιβαρύνεται με το κόστος επιστροφής των αγαθών, εκτός αν ο προμηθευτής έχει συμφωνήσει να επιβαρυνθεί ο ίδιος ή έχει παραλείψει να ενημερώσει σχετικά τον καταναλωτή.
Ο προμηθευτής υποχρεούται να επιστρέψει τα χρήματα εντός 14 ημερών από την ημέρα κατά την οποία ενημερώθηκε για την απόφαση του καταναλωτή να υπαναχωρήσει από την σύμβαση. Ωστόσο ο προμηθευτής μπορεί να παρακρατήσει την επιστροφή του τιμήματος μέχρι να λάβει πίσω τα αγαθά ή μέχρι ο καταναλωτής να παράσχει αποδείξεις ότι έστειλε πίσω τα αγαθά.
Ερώτηση:
Πραγματοποίησα μια αγορά μέσω διαδικτύου και υπαναχώρησα από τη σύμβαση εντός 14 ημερών. Μέχρι πότε πρέπει να επιστρέψω τα προϊόντα;
Απάντηση:
Υποχρεούστε να επιστρέψετε τα προϊόντα χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερών από τη μέρα που ανακοινώσατε στον προμηθευτή την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση.
Ερώτηση:
Αγόρασα κουρτίνες από το διαδίκτυο. Δεν είχαν έτοιμες στα μέτρα που ήθελα και τους έδωσα εγώ τις διαστάσεις. Χτες τις παρέλαβα και δε μου άρεσε το σχέδιο. Μπορώ να υπαναχωρήσω;
Απάντηση:
Όχι. Τα αγαθά που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή είναι σαφώς εξατομικευμένα εξαιρούνται από το δικαίωμα υπαναχώρησης.
Ερώτηση:
Αγόρασα από απόσταση μία συσκευή με τιμολόγιο, για λογαριασμό της επιχείρησής μου. Μπορώ να υπαναχωρήσω;
Απάντηση:
Όχι, γιατί δεν είστε καταναλωτής κατά την έννοια του Ν.2251/94. Ως καταναλωτής ορίζεται κάθε φυσικό πρόσωπο το οποίο ενεργεί για λόγους που δεν εμπίπτουν στην εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρια επαγγελματική του δραστηριότητα.
Ακύρωση Παραγγελίας
Η ακύρωση παραγγελίας γίνεται δεκτή μόνο για όσο διάστημα δεν έχει ακόμα εκτελεστεί και δεν έχει παραδοθεί το είδος (δηλαδή δεν έχει εκδοθεί δελτίο αποστολής), είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail), είτε τηλεφωνικά. Έχετε την δυνατότητα να ενημερώνεστε για την πορεία της παραγγελίας σας, είτε τηλεφωνικά, είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail).
Τρόποι Αποστολής
Για Ελλάδα:
1. Για είδη με ένδειξη courier, η παράδοση των αγορών πραγματοποιείται με Ελτά courier για αποστολές μέχρι 30 κιλά.
Κόστος αποστολής με Ελτά courier:
Μέχρι 2 κιλά: 3,80€
Πάνω από τα 2 κιλά, + 1,00€ για κάθε επιπλέον κιλό μέχρι τα 30 κιλά.
Εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης, 3 ημέρες.
2. Για είδη με ένδειξη Μεταφορική μέχρι Αθήνα, η παράδοση των αγορών πραγματοποιείται με μεταφορική εταιρεία που συνεργαζόμαστε, και αφορά παράδοση μέχρι πρακτορείο της Αθήνας.
Εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης, 7 ημέρες.
Για αποστολές σε χώρες του εξωτερικού:
Η χρέωση υπολογίζεται κατά περίπτωση και πάντα με έγγραφη ενημέρωση και έγκριση/αποδοχή του πελάτη.